Apple Watch NikeLab může mít nyní každý a nemusí kvůli tomu do Japonska

Pokud jste četli, nebo si pamatujete náš článek z dubna o Apple Watch NikeLab určite vám budou citace uvedené níže povědomé. NikeLab “měla” být velice speciální edice Apple Watch Series 2, která se lišila pouze novou barevnou kombinací řemínku. Objevila se poté, co Apple začal prodávat sportovní řemínky Nike a “okradl” tak majitele Apple Watch Nike + o část jejich exkluzivity. Originál článku si můžete přečítl pomocí odkazu zde.

“Mělo by se jednat o velice speciální kolekci s omezeným počtem kusů, které navíc nekoupíte jen tak někde. Na stránkách Apple nebo v Apple Storech  je budete hledat marně. K dispozici budou pouze na Nike.com, pobočkách NikeLab a v pop – up obchodě v Tokiu (Isetan). Zahájení prodeje je plánováno na 27. dubna. Prodejní ceny se bude pohybovat okolo 369 $ za 38 mm verzi a 399 $ za 42 mm verzi, tedy za stejnou cenu jako Watch Nike +.”

Náš článek končil prognózou, která se týkala dostupnosti řemínků edice NikeLab:

“Na závěr si dovolíme přimíchat trochu pesimismu a tvrdit, že nemusí zoufat. Pokud jste se do nových řemínků zakoukali věříme, že se v samostatném prodeji časem objeví. Stejně jako to Apple udělal u sportovních řemínků Nike.

A můžete hádat, jaký produkt se po úterním Apple Special Event objevil v Apple Store. Hádáte správně, velice podobný světlý sportovní náramek z dílny Nike. V porovnání fotografií lze pouze těžko soudit, zda je naprosto identický s krémovým provedením NikeLab, ale jeho Platinová barva je až moc podobná. Spíše totožná.

(vlevo – reálná fotografie Apple Watch NikeLab, vpravo – produktová fotografie Apple Watch 3 Nike +)

Myslíme, že i znalci, kteří rozeznají několik odstínů jedné barvy od meruňkové přes lososovou a po kdoví jakou, nenajdou mezi těmito produkty dost možná žádné rozdíly. My je tedy bohužel nevidíme.

K tomu snad není co dodat. Snad jen, že s podobnými “praktikami” Applu tvrdě nesouhlasíme a cítili jsme potřebu se s vámi o tento náš subjektivní názor podělit. Pokud někdo z Vám této filozofii Applu rozumí, velice rádi si ji necháme vysvětlit. Proč ale již po několikáte uvedl na trh něco “exkluzivního” a za půl roce to nabídl všem ostatním, to postrádá základy logiky. Z obchodního hlediska to je ovšem velice slušný tah.

Z tohoto příběru si doporučujeme vzít ponaučení. Pokud vám Apple řekně, že má něco exkuzivního a bude to nabízet až v Japonsku, nekupujte si letenku. Počkejte si půl roku a ono to exkluzivní být přestane a dostupnost se rázem rozšíří po celém světě.

Nový platinový/černý sportovní náramek si můžete v případě zájmu ihned objednat z oficiálních stránek Applu za 1 490 Kč. Nebo pomocí tohoto odkazu.